- Blog
- Zmena systému objednávania náhradných dielov
Zmena systému objednávania náhradných dielov
Vážení zákazníci,
radi by sme vás informovali o zmene v systéme objednávania náhradných dielov, ktorá nadobúda platnosť od dnes. Personálne zmeny, ktoré prebehli predchádzali zmenám,
ktorým prosím venujte pozornosť. Nový systém je navrhnutý tak, aby zjednodušil a urýchlil proces vybavovania vašich objednávok. Doterajší kontakt na pána Železníka (rzeleznik@neotec.sk) už nie je aktuálny.
Prosíme vás, aby ste odteraz pri zadávaní objednávok postupovali podľa nasledujúcich pokynov:
- Objednávky dielov Dürrkopp Adler
zasielajte na emailovú adresu: mfobelova@neotec.sk
Týmto spôsobom zabezpečíte, že vaša požiadavka bude rýchlo a správne spracovaná. - Objednávky ostatných náhradných dielov
zasielajte na emailovú adresu: evandriakova@neotec.sk
Tento nový systém nám umožní lepšie koordinovať a spracovávať vaše objednávky, aby sme vám mohli poskytnúť ešte rýchlejší a efektívnejší servis.
V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať. Sme tu pre vás a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu!
S úctou,
Tím NeoTec Martin s.r.o.